Platforma SLOGA je 22. in 29. novembra 2019 v Ljubljani organizirala #MigratED usposabljanji »Globalno učenje na preseku človekovih pravic, trajnostnega razvoja in migracij«, ki so se ju udeležili pedagogi_ nje, nevladnice_ki in aktivni_e na področju globalnega učenja. Nekateri poudarki usposabljanj so zbrani v kratkem videu.

Na prvem usposabljanju so udeleženke_ci v okviru delavnic razmišljali, kako mladim približati trajnostno naravnanost (delavnico je izvedla Alenka Sedlar Špehar z Biotehniškega izobraževalnega centra Ljubljana) in jih angažirati glede podnebne (predavanje Aje Vrenjak iz gibanja Mladi za podnebno pravičnost) ter davčne pravičnosti (delavnica z Marušo Babnik z Ekvilib inštituta) in o vprašanjih etičnega odločanja v digitalni dobi (predavanje doc. dr. Darije Aleksić z Ekonomske fakultete). Drugo usposabljanje je naslovilo medijsko pismenost v povezavi z migracijami (delavnica v izvedbi dr. Sonje Merljak Zdovc z Zavoda Časoris), enakost spolov in spolne stereotipe (delavnica z Ano Kalin iz Foruma za enakopraven razvoj), podnebne spremembe ter migracije (izkustvena delavnica s Tino Trdin z Društva Humanitas) in ozaveščanje o otrokovih pravicah z uporabo digitalnih orodij (predstavitev mag. Maše Gorjup z UNICEF Slovenija).

Usposabljanji sta potekali v okviru evropskega projekta #MigratED, ki združuje devet partnerjev iz Italije, Portugalske, Grčije, Cipra in Slovenije. Projekt si prizadeva razširjati dobre prakse globalnega učenja o vprašanjih medkulturnega dialoga, migracij, človekovih pravic in trajnostnega razvoja ter ozaveščati mlade o človekovih pravicah in migracijah z uporabo digitalnih orodij, s tem pa prispevati k vključujočem izobraževanju tudi za otroke ter mlade z migrantskim ozadjem. Projektne aktivnosti #MigratED v Sloveniji sofinancirata program Evropske unije Erasmus+ in Ministrstvo za javno upravo. Vsebina videa odraža le poglede avtorjev in ne uradnih stališč financerjev.

Angleška različica videa